| 5 ZSZ Morfológus
avatár 2szk szárnyak
morf X/X magikus támadás és védelem
Kijátszásakor húzz X lapot!
X annyi ahány nem tóken lényt áldoztál a kijátszásakor. |
Mivel az új kétszín szabályt csak 2025-ben vezetik be az erős kétszínű lapok miatt lehet hogy káoszon a régi szabály lesz érvényes a pakli összeállítasnál? |
1 Építő, 1 ZSZ
A titkos kert
építmény szárnyak Sheran
3SP
Kompenzáció: Lényeid kör végéig láthatatlanok lesznek.
Csak láthatatlan lény rombolhatja.
Lényeid láthatatlanok lesznek és látják a láthatatlant.
S, ha legalább két láthatatlan lényed sebzést okoz húzz egy lapot! |
3VP Tűzgyújtó
szörny 1szk/tűz/KF/szárnyak Dornodon
3/5
Élet:1
5-ös tűzlehelet.
Erre nem kell vp-t költened, de ilyenkor minden lényed sebződik annyit amennyit sebzett.
(tehát ezt úgy képzelem hogy mondjuk az 5-ből 3 sebzésre költesz manát 2-re nem, a lényeid akkor is 5-öt sebződnek.) |
2VP Rémület a sivatagban
bűbáj háló Leah
Húzz egy lapot!
Időleges hatás 3: Egyik lény se aktivizálódhat, vagy passzivizálódhat semmilyen módon.
"-Teljesen ledermedtünk." |
1VP Egyen meg a fene!
azonnali Védekezés Bufa
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszod ki kapsz egy, a célponttal azonos színű tókent.
"- Hmm, megette." |
1VP 1ZSZ 1Nekron Vérnyúl
szörny 2szk Leah
vámpír 5/5, mágikus támadás
S: feltámad
Ha megöl egy lényt kapsz még egy harci fázist amiben csak őtámadhat, és csak lényt.
Csak tárgyak képességével lehet megsebezni.
"- A nyúl mögött?" |
És így?
A harc mestere
követő
hordaparancsnok
A játékot 5 lappal és annyi plusz ÉP-vel kezded ahány lényt húzol kezdőkézre.
Ha egy játékos cselekszik a támadók kijelölése után és a sebzés kiosztás előtt, akkor a cselekvés után újra a támadók kijelölése fázis következik.
Hátrány: nincs Mulligened. |
Valami horda. És akkor nem az van hogy a lényeim luftot lőnek mert az ellenfél bedobja a sajátjait ereklyének, esetleg a kijelölés után buffolja a saját lényeit, vagy valami. |
Gyors taktika
Szabálylap
Ha bármely játékos cselekszik a támadók kijelölése után és a sebzés kiosztás előtt, akkor a cselekvés után újra a támadók kijelölése fázis következik. |
0VP Visszatérő fejfájás(új)
általános mentális Dornodon
vízió
Egy célpont sebződik 1-et.
Ez nem számít bele a hálóba. |
Egyébként pedig azért van annyi féle verseny formátum hogy ne egész évben ugyanazt a hármat játsszuk. |
Nem értek hozzá, szóval nem tudom mennyi macerával jár egy online szavazást elindítani, de nem lehetnek minden évben megszavaztatni a K-E kérdést? És akkor tényleg csak az szavazzon aki részt is vesz a versenyen. |
Nekem nem volt bajom a nerffel. Így is sokáig tart amíg lemegy egy teljes kör, hát még akkor amikor minden körben mindenki a K-s lapjain tipródik, hogy mikor használja. Menjen a nerf de csak akkor va valahogy szabályozni lehet a gondolkodási időt! |
Legyen egy páros ÚN tiltott mágia! |
Jaaaa. Akkor három céh mellett lehet 56 lapos a pakli? Akkor minden oké. |
2VP A Jó, a Rossz és a Rém
általános [+2]
Mutasd meg a játék elején a paklidból:
a paklidban lehet egy Háremrém!
Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban egy jó jellemű angyalod,
egy gonosz jellemű angyalod, és egy Háremrémed.
Azonnal megnyerted a játékot. |
54 lapos lett a veszélyes faj paklim és a szerkesztő nem jelez hibát. De a versenyszabályokban az van, hogy max. 53 lapos lehet a pakli. |
1VP 1ZSZ Döngő léptek
bűbáj Tharr
Ha a csere fázisban min. 2 lényt küldesz az őrposztodba,
az ellenfél egy általad választott lényét az őrposztból a tartalékjába küldheted. |
Régen nem úgy volt, hogy gyüjtötted a pontokat és X pontot válthattál be UR-re? |
1VP A játék foglyai
bűbáj Chara-din
Kijátszásakor húzz egy lapot!
Egyik játékos ÉP-je és max. ÉP-je se csökkenhet
1 alá.
Jelenés: 1 ÉP-re gyógyulsz
"-Nincs vége amíg én azt nem mondom." |
Árnyjáték
szabálylap
Ha egy lény sebződik a lény gazdája is sebződik ugyanannyit, de max. annyit amennyi a lény ÉP-je.
Közös képesség: K: XÉP: Célpont lény gyógyul X-et.
"Párbaj!" |
Most a Szökőkút minek fog számítani? Ritka vagy gyakori lapnak? Vagy attól függ melyik kiadást használom? |
Persze jó, hogy a Ködharcos káoszon még használható. Csak nincs nagyon káosz verseny. Főleg mióta a Dungeon liga is ÚN lett. |
Keljfel Jancsi 1VP 2 ZSZ
kalandozó KF Tharr
törpe 3/3
Nem hajók építésénél 2 építőnek számít.
K, ha passzivizálódik azonnal aktivizáld!
J: Aktivizálhatod.
Az élet iskolája 2ÉPÍTŐ
építmény szárnyak Raia 5SP
S: Passzivizáld egy lényedet: a lény kap egy életet, de ha feláldozod 3 ÉP-d akkor 2-t.
J: Vegyél le X életjelzőt a lényekről: Célpont lény, vagy játékos gyógyul X-et.
Város X ÉPÍTŐ
építmény +2 Fairlight X SP
X min. 2 max. 5.
Legalább 2 lénynek kell építeni.
Ha egy lény felépít egy épületet azonnal kap egy izomjelzőt(már azok is akik a Várost építik). Ez ellen semmilyen immunitás nem működik. |
Várható 2024-ben páros verseny? |
Tűzmadár. Ez a lap mindig különleges lesz számomra. Nem tudom pontosan miért lett tiltva, de az újra kiadásra kerüljön rá hogy: "kivéve Tűzmadárt." és probléma megoldva. |
2VP 1ZSZ
Halló
szörny
pegazus, 1szk, szárnyak Elenios-Sheran
szirén 3/3
Csábítás:X vagy Újrahasznosítás:X
X annyi ahány különböző színű permanensed van játékban.
Ha X min. 4 akkor lapot is csábíthat.
"Szokták vízilónak is hívni." |
Porhattka(tóken)
0vp
szörny 1szk Rhatt
pók 1/1
Blokkolás:X
X annyi ahány Rhatt lapod van játékben.(max.3) |
Taulmaril, a szívkereső
2VP
kalandozó KF Életkioltó Raia/Leah
elf 3/3 szárnyak
Élet: 1
K: célpont lény amin van életjelző a gyűjtőbe kerül.
J: keress ki a paklidból egy élettel rendelkező lényt!
(kivéve Taulmarilt) |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|